tirsdag 28. mai 2013

Droppe løp!

Denne starten på ultraløp året 2013 har gitt meg mang tanker. Det som  nå er "siste" tanke er å droppe alle ultraløp dette året. Om jeg klarer!! Jeg gleder meg som en unge til "alle" løp jeg er påmeldt til, så en "hold deg hjemme å furt" avgjørelse er egentlig en dårlig løsning. Men kanskje det er den løsningen som må til. Det sliter i allefall å ikke få kunne starte på løp mann har sett frem til i lang lang tid.

Alt dette er jo kun urinsyreangrepene sin skyld. Jeg skal selvfølgelig jobbe videre med å ungå angrep. Det siste nå er å søke hjelp ifra "naturen". Har startet opp med noen produkter ifra EQ som har hjulpet en venn av meg. Det blir utrolig spennende å se om heldige meg har noen glede og effekt av vidunder plantene, kanskje jeg dukker opp på noen ultraløp alikevel. Men nå er det løp med lang påmeldingfrist som er tingen. Jeg måtte også droppe Hadelandmaraton, leit. Fikk plutselig angrep på yttersiden av høyre fotblad, ikke så vondt som i ankel. Men HELT umulig å løpe med. Jeg testet noen hundre meter lørdag morgen før starten på Hadelandmaraton, gikk dårlig. Å måtte tusle sur hjem...å tilbake til sofaen. Dette til tross for hjelpemidler ifra naturen. Mulig jeg tar en litt for kjapp konklusjon. Men tror kanskje at de produktene ikke hadde noen effekt eller nok hjelp for meg. Nå jobber jeg i iherdig med å komme skikkelig tilbake til løpeskoa. Det begynner å haste,15 juni gjelder det......blåmerketur,Nordmarka og ryggsekk håper jeg er tingen. Jeg føler meg  iallfall høyt oppe der ute. Bildet under holder til førsteplass for meg ;-)





PS ! Følg meg gjerne på Instagram : ultratrening

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar