onsdag 12. april 2017

Planene for 2017 legges 👍

Slutten av 2016 ble ikke helt som planlagt.  Mye sjukdom og dritt.  Det ble ogsĂ„ en dĂ„rligere start pĂ„ 2017 en Ăžnsket.  Men det setter ingen demper pĂ„ mine planer for sesongen.  Jeg har faktisk ikke hatt sĂ„ fĂ„ fravĂŠrsdager fra trening pĂ„ mange Ă„r. Medisiner funker 😊 Og det er veldig positivt.  HĂ„per Ă„ret i Ă„r blir enda bedre.  Har perioder hvor jeg fĂžler meg sliten og trĂžtt. Men det er vel "litt" normalt.  Alle blodverdier er nĂ„ normale. Heldigvis. Urinsyre nivĂ„ er veldig bra ogsĂ„. Og jeg spiser og drikker akkurat hva jeg Ăžnsker.

Oversikten viser treningsþkter hit til i 2017. Fornþyd 👍


Treningen fremover nĂ„ har egentlig ingen annen mening en Ă„ komme seg ut. FĂ„ sol, frisk luft og kanskje bedre kondisjon . Den eneste reelle planen er Ă„ starte pĂ„ Nordmarka Ultra Challenge 100km. Dette er et lĂžp jeg har hatt lyst til Ă„ delta i flere ganger. Men det har liksom aldri passet eller at Ăžnsket distanse har vĂŠrt fulltegnet. 2017 blir forhĂ„pentlig vis fĂžrste Ă„ret jeg starter. Om ikke noe uforutsigbar stikker kjepper i hjulene for meg. Jeg er godt kjent i Nordmarka. SĂ„ tror dette lĂžpet passer meg bra. Elsker Nordmarka. SĂŠrlig med lĂžpesko og sekken pĂ„ ryggen . Har allerede "pugget" ruta i hodet. Men noen turer for Ă„ titte litt blir det nok tid til. Men ikke store deler av lĂžypa jeg ikke har vĂŠrt fĂžr. Uansett blir dette en fin tur. 

Snart snÞfritt er det ogsÄ.


Bakkedrag i morgen sol !


Ellers sÄ "snuser" jeg litt pÄ et par andre lÞp. Et 24 timers hadde jo vÊrt moro. Tror jeg snart er klar for tangering av min personlige rekord pÄ 183 km..... En dag skal jeg over 200. Kanskje det blir i 2017. HÄper du henger med.........

Ønsker dere alle lykke til i 2017 


-LĂžpe langt med et smil om munnen-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar